niedziela, 13 grudnia 2015

197. Grudniowa muffinka

Powstała ostatnia babeczka, grudniowa, świąteczna. Bardzo łatwo można znaleźć w niej nawiązania do do świąt Bożego Narodzenia, przez które zdominowany jest ten miesiąc.
 Jednak w raz z powstaniem tej babeczki kończę SAL organizowany przez Sylwię. Zależało mi na wyszyciu ich wszystkich razem, prezentują się tak:


Jak widać haft ten został użyty do ozdobienia poszewki na poduszkę, dla kogoś mi bliskiego. W okresie gdy zdecydowałam się wziąć udział w tej zabawie takie słodkości kojarzyły mi się z tą osobą.

 

 

9 komentarzy:

  1. ależ smakowicie wyglądają te słodkości na podusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zagospodarowanie babeczek! Wspaniała poszewka wyszła.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądaja fantastycznie:) Na początku zamierzałam oprawić muffinki, ale też pomyślałam o poszewce na poduche:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna taka choinkowa babeczkowa, wszystkie razem świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poducha Ci wyszła z tych słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta ostatnia babeczka. Wszystkie razem wyglądają przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się razem prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wyszło... <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...