poniedziałek, 22 października 2012

56. Miło mi

Dziś bardzo męczący zień bo bardzo męczącym tygodniu. Jeszcze długo potrwa sprzątanie ale najważniejsze że chrzciny się odbyły a przyjęcie po nim było bardzo fajne. Nie spodziewaliśmy się, że goście tak długo posiedzą. Ale co się dziwić, moja chrześnica jest naprawdę słodka więc jak od niej odejść na krok? A jak to się już udało przybyli natykali się na takie słodkości:

A ich zadowolenie było nagrodą za te godziny stania w kuchni i przy piekarniku.

Słodko i miło mi bardzo także dlatego że przyszła do mnie paczuszka za złapanie licznika na blogu Beaty
Nagrodą miał być biżuteryjny upominek, a dostałam o wiele więcej!

filcowego kolorowego aniołka, będzie on już Aniołem Stróżem
Bombkę! śliczna prawda? Już nawet wiem gdzie niedługo zawiśnie!
Szydełkowe korale! Moje pierwsze choć od dawna podobały mi się takie!
Oraz kolczyki! Równie zielone jak korale i jedna strona bombki. Tylko nie wiem skąd Beata wiedziała, że to mój ulubiony kolor?
Beato, jeszcze raz bardzo dziękuje za taką wspaniałą paczkę!
A wszystkich zapraszam na jej bloga bo jest tam co oglądać.

Dostałam także wyróżnienia:
od Tafcik


i o od  -pusi-

Dziewczyny bardzo wam dziękuje za te wyróżnienia i swoim już zwyczajem przekazuje je dalej wszystkim moim obserwatorom i zaglądającym do mnie.

15 komentarzy:

  1. Ciasto wygląda smacznie... Cieszę się, że wszystko tak fajnie się udało... Paczka świetna... Widzę dużo fajnych rzeczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja poproszę przepis na to ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciacho jak zawsze wygląda rewelacyjnie! :)
    to na pierwszym planie to ciasto na miodzie?
    smaka robisz!!!
    :)
    a prezencik prześliczny!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciacha pysznie się prezentują!
    Dziękuje za dobre słowa pod moim adresem.
    Beata.

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnym poście proszę zamieścić przepis na ciasto! Prezenty świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasta wyglądają przepysznie, chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacho smaczne i piękne rzeczy, aniołek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To z przodu - ale możesz na wszystkie!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno bardzo smaczne słodkości, chętnie do porannej kawki bym je schrupała. Generalnie nie jadam słodyczy, ale od ciast czasami ciężko mnie oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś same skarby, aż nie można oderwać wzroku :) Mmm, poza tym włączyło mi się ostatnio jesienne łakomstwo i to ciasto na wstępie nie pomaga ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz tymi słodkościami :)
    Dostałaś cudnego aniołka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, gratuluję!!!! i wyróżnień i prezentu i cierpliwości do pieczenia ciast ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tu u Ciebie i smakowicie także,jeśli masz ochotę na jeszcze jedno wyróżnienie to zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...