wtorek, 4 września 2012

41. Jesień idzie

 Choć pogoda jeszcze trzyma się bardzo ładna czuć już wszędzie że to już jesień. Oj za szybko leci ten czas a przez to czuje się już niemłodo. 
Skoro powoli już pora pożegnać się wyciętymi bluzkami, dekoltami, czyli typowo letnimi ubraniami potrzebuję czegoś co ozdobi mnie w cieplejszym wydaniu.
I tak o to powiększyłam swoją biżuteryjną szkatułkę:
  Wszystkie elementy trafiły do mnie już jakiś czas temu, musiały swoje odczekać aż w końcu połączyłam je w całość.
Chryzantemy nastrajają mnie bardziej jesiennie niż pogoda za oknem.
I choć słoneczko świeci to nawet część mojego zwierzyńca ma problem z wstaniem choć już dawno nie śpią:


"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?
Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw."  - Phil Bosmans

9 komentarzy:

  1. Wisior fajny... Zwierzynie się nie dziwię, że im się wstać nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie dopuszczam jeszcze myśli o jesieni to już spodnie grubsze ubieram .
    Wisiorek bardzo ciepły ..

    OdpowiedzUsuń
  3. super wisior :) idealna jesienna kolorystyka :)
    a zwierzyniec fajnie się wyleguje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria, już widzę to na jakimś cieplutkim golfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wisior ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nawet powiedziałam, że zima idzie:) tak ten czas leci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień, masz piękne jesienne tło, a wisior super :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mądra końcówka posta, ale czy zawsze się do niej stosujemy? chyba częściej musimy sobie o tym przypominać, ja czasami sama mowie do siebie, ciesz się z tego co masz, może być gorzej...

    a wisior przepiękny, nazwałabym go ,"złota polska jesień"
    tło rowniez bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...