środa, 22 sierpnia 2012

39. Sunflower i Somebunny

Już jakiś czas temu skończyłam trzeci kwiat z Flower Power ale nie pokazywałam go. Tak więc oto i on:
Słonecznik. to kolejny po makach kwiat, który bardzo lubię wyszywać. Po niepowodzeniach z lilią z tego haftu jestem nawet zadowolona. 
Został więc mi już ostatni kwiat, ale musi on poczekać. Teraz pierwszeństwo ma wzorek z królikiem. Postanowiłam, że będzie on stanowił część prezentu dla pewnej słodkiej już niedługo dwulatki. Jak tylko ten wzorek przy przeglądaniu gazetek  ( The world of cross stitching 136)ponownie wpadł mi w ręce pomyślałam o roześmianej buzi tego malucha i już wiedziałam że muszę go wyszyć.
Postanowiłam, zebrałam wszystkie potrzebne materiały i ..........   i właśnie nic! Jak tylko spoglądałam na materiał na którym owy wzorek miał się pojawić opadały mnie wszystkie chęci.
Jak widać materiał w żadnym wypadku nie jest przeznaczony do haftowania. Jednak upływający czas zrobił swoje. do urodzin coraz bliżej więc nie ma już czasu na marudzenie.
 Powstał pierwszy krzyżyk, zanim kolejny i okazało się, że jednak nie jest tak źle jak się spodziewałam.
Kolor owego materiału (jak i moje ciagoty w tym kierunku) zmusiły mnie do kolorystycznych zmian. Tak więc mój królik będzie biało-szary, a nie biało-szaro-beżowy, a i inne kolorki planuje żywsze od oryginału. Co wyjdzie zobaczymy.
Krzyżyki już mnie wołają, więc jak tylko nadarza się wolna chwila - przybywa ich.
Przed chwilą jeszcze przyszło mi do głowy, że choć od lat zdarzało mi się haftować to jest to mój pierwszy typowo dziecięcy haft. co więcej ten króliczek wciąga! Jeszcze tego nie skończyłam a już korci mnie żeby szykować się do kolejnego obrazka z nim.

13 komentarzy:

  1. super kwiatuszek, ale tek króliś to by mnie chyba do zawału doprowadził:) brawo za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  2. lUBIE HAFTY DLA MALUSZKÓW . sLICZNE OBA ..

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny słonecznik!
    a króliczek zapowiada się ciekawie :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonecznik super wygląda, ale i króliczek pięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdolności, bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kwiatuszek:) ciekawa jestem efektu króliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten słonecznik, a królik będzie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten któik, a słonecznik po prostu bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. słonecznik rewelacyjny, ciekawe jak będzie wyglądał królik... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słonecznik jest świetny! Coś mi mówi, że króliczek będzie równie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty, mi brak do nich cierpliwości, jeden już rok czeka na dokończenie. Dziękuję za komentarze, podnoszą na duchu i zachęcają do dalszej pracy. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slonecznik jest cudny a kroliczek bedzie sliczny :) Bardzo lubie hafty. Milego dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace, podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...