poniedziałek, 6 sierpnia 2012

35. Osłonki i na słodko

Któregoś pięknego dnia zaczęło mi mocno przeszkadzać że mam różnokolorowe doniczki. Przeszkadza mi to szczególnie w jednym pokoju. Wszystko c do niego trafia musi pasować do reszty zarówno kolorystycznie jak i materiałem. Pomysł z kupnem zestawu doniczek i przesadzania wszystkich roślin odpadł od razu trzeba więc było wymyślić coś innego. Z pomocą przyszła mi szydełkująca domowniczka i tak o to zaczęły powstawać osłonki - robione na szydełku.
Z początku powstała jedna, tak na próbę. I tak oto fikus dostał wdzianko.
Dla ozdoby dostała tasiemkę, której kolor wpisuje się w kanon tego pokoju. Jakiś czas później powstała kolejna:
Tym razem bez żadnych ozdób gdyż i tak hoja zasłoniłaby je liśćmi. Moja komoda prezentuje się teraz jak dla mnie idealnie:
A wiśniowo-jabłkowe ciasto a'la Kamila, które wspólnie zrobiłyśmy na moje urodziny na tyle wszystkim smakowało, że doczekało się powtórki. Tak więc smacznego:
W poprzednim tygodniu dostałam wspaniałą przesyłkę od artMamowanie. Sami zobaczcie!
  Jeszcze raz dziękuje

18 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł:) ślicznie to wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te osłonki :) bardzo pomysłowe :) gratuluję pięknego prezentu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet kwiatek inaczej się czuje w ładniejszej doniczce:D Samcznego placka a prezent cudownny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. T spóźnione życzenia urodzinowe:Wszystkiego najmilszego:)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) a oslonki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ..
    Osłonki super ..

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat :):):) oslonka super i prezencik rowniez, a ciacho wyglada bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślę spóźnione,ale serdeczne życzenia:)100lat!
    Osłonki wyglądają uroczo,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osłonki super, a ciasta ostatecznie nie jadłam... xD

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na osłonki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej widzę osłonki na doniczkach , podoba mi się ta moda :) bynajmniej dom jest weselszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z szydełkowymi osłonkami, prezentują się rewelacyjnie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne!
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto wygląda bardzo apetycznie!! Aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne oslonki i ciasto wyglada przepysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z tymi osłonkami, oryginalny i tani :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz babo placek, smaka narobiłaś i na osłonki i na placek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...