wtorek, 14 sierpnia 2012

37. Muszla

Muszle kojarzą się z wakacjami, latem, morzem... Nad jednym z nich była bliska mi osoba i przywiozła garść muszelek, z którymi podzieliła się ze mną. Sama nie znalazłam nigdy dość czasu na to żeby ich poszukać. Jak tylko owa muszelka znalazła się na moim biurku stwierdziłam, że trafi na łańcuszek, a dla ozdoby pokryta została brokatem i lakierem


Jedak pomimo tego czegoś jej brakowało, bo co to za muszla bez perły? 
Co prawda perły nie dostała, pewnie z braku czerwonych pod ręką, z pomocą przyszedł koralik.

Przypomina mi teraz zarówno o wakacjach  jak i owej bliskiej osobie.

Kopnęło mnie również szczęście i od Kaśki przyleciały do mnie książki! Lezą już przy kanapie i czekają na przeczytanie. Dziękuję jeszcze raz!

"Bo w życiu nie można przeżyć wszystkiego, trzeba więc przeżyć to, co najważniejsze, tę „esencję” życia. I każdy z nas ma tę swoją własną, prywatną esencję." - Marc Levy

13 komentarzy:

  1. świetny pomysł na wykorzystanie prezenciku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie samowity pomysł ..Cudowna zawieszka ..

    OdpowiedzUsuń
  3. muszelka przyozdobiona pieknie...zycze w takim razie milej lektury...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna zawieszka:) Polecam dom nad rozlewiskiem jak dla mnie bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszla rewelacyjna... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to jest genialny sposób, żeby muszelki w domu kurzu nie zbierały :D dziękuję za udział w candy! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł z tym wisiorkiem z muszelki:)) Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisiorek Bardzo ciekawie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wisiorek na ciepłe, letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w szoku - wspaniały wisiorek ci wyszedł! Miłego czytania, obie książki świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny wisiorek :)
    Ksiazke Nad Rozlewiskiem czytalam, sa juz chyba 3 czesci - bardzo wciagajaca opowiesc :):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...