sobota, 19 lipca 2014

137. Maja

Często znajduję fajne wzory, które mam chęć wyhaftować. Zazwyczaj trafiają one na listę "Kiedyś". 
Kiedyś jak będzie czas, kiedyś jak będzie okazja itd.
Tym razem w chwile po tym jak zobaczyłam wzór znalazł  się na niego ktoś chętny. Z przyjemnością zaczęłam. Na szczęście wszytko czego potrzebowałam było na miejscu.



Pierwszego dnia (a był to piątek) wszystko rozplanowałam i zaczęłam stawiać pierwsze krzyżyki.
Takie wzory zazwyczaj lecę kolorami.

Drugiego dnia pracy miałam więcej czasu, jak to czasami bywa w sobotę. 
Tak więc Maja została skończona. Szybciutko się robi takie małe i proste wzory.

Na niedzielę zostawiłam sobie kontury. Od razu wszystko nabrało charakteru.
Powstały również typowe metryczkowe napisy. 
Zanim nastał wieczór miałam już finisz.

Podoba mi się :) Teraz tylko zostało wysłać go do przyszłej właścicielki.
Wzór znalazłam na blogu http://casulo-carlasb.blogspot.com/ . CarlaSB zamieściła tam wiele fajnych stworzonych przez siebie wzorów.

Dzisiaj korzystając z chwili wolnego wyskoczyłam z aparatem do ogródka. A tam?

Dotarła też do mnie paczuszka od Violi ze wspaniałymi kolczykami :)
Bardzo dziękuję jeszcze raz.


6 komentarzy:

  1. Pszczółka jest niesamowita! <3 Jeszcze raz ślicznie dziękuję! :*
    Kwiatuszki i kolczyki śliczne... :)
    Trzeba pomyśleć coś nad Filipem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak zdam się na Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pszczółka cudeńko,zazdroszczę cierpliwości do krzyżyków,ja jej nie mam :)
    Prezent śliczny,delikatny,a w ogródku widać lato w pełni.
    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...