czwartek, 15 marca 2012

6. Plan - Flower Power


 Z braku czasu ale z wielkiej ochoty na zabawę igłą i krzyzykami postanowiłam przerzucić się na mniejsze formy
Przeglądając stare gazetki krzyżykowe (Cross Stitch Crazy - October 2005) wpadłam na pewien pomysł - miły dodatek do pokoju zrobiony z kwiatowych haftów właśnie tam zamieszczonych.
Cztery kwiaty:
- Lilly
- Cabbage rose
- Tea rose
- Sunflower

 






Na początek wybrałam Tea rose. 
W gazetce napisali: "Finish one in a weekend" ale nie mieli chyba na myśli mojego weekendu więc ciekawi mnie bardzo kiedy uda mi się skończyć. Chęć mam bardzo wielką, szczególnie że bardzo rzadko trzymam się kolorów zalecanych i z wzorników, zazwyczaj dobieram je wedle własnego widzimisię i nastroju. Dlatego efekt końcowy zawsze różni się od gazetkowych przykładów.




"Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha."
                     — Johann Wolfgang Goethe

6 komentarzy:

  1. Wygląda to bardzo fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz zrobić z tego obrazki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszkę na drzwi (te ze szkłem), tylko jeszcze nie wiem czy jedno czy dwustronną

      Usuń
  3. Bardzo ładne hafty :)

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...