wtorek, 24 kwietnia 2018

268. Czytam

Dawno mnie tu nie było, czas ciągle jest dla mnie to warem deficytowym, ale cóż... ciągle liczę na to, że będzie lepiej. Choć z każdym dniem przybywa coraz więcej spraw do załatwienia i rzeczy do zrobienia. Na szczęście w chwilach gdy nie nie miałam już sił na nic udało mi się przeczytać kilka książek. 
 W lutym:
Grzechu warta – Agata Przybyłek
Zagubiona przeszłość – Jodi Picoult
Wszystko dla ciebie – Joanna Sykat
Za zamkniętymi drzwiami – B.A. Paris
Motyl – Lisa Genova
W marcu:
Białą wilczyca - Theresa Révay
Wszystkie marzenia świata - Theresa Révay
Uczucie silniejsze od strachu - Marc Levy
Niedobra miłość – Jonathan Kellerman
Jak to u mnie, od kryminałów thrillerów, przez powieści obyczajowe aż do lekkich czytadełek. Ale każda z tych książek podobała mi się. Teraz próbuję znaleźć czas by i w kwietniu sobie poczytać

10 komentarzy:

  1. bardzo dobry wynik jak na twoje zabieganie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dobrych książek ci się trafiło

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czas zawsze jest na wagę złota,a książka pozostanie wspaniałym sposobem na odreagowanie.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam właśnie zamiar przeczytać "Za zamkniętymi drzwiami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mnie wciągnęła bardzo ta książka i byłam nią zachwycona...

      Usuń
  5. jestem pod wrażeniem. Ja jak przynajmniej dwie przeczytam na miesiąc to się cieszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie poczytałaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem nieźle z tym czytaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość tych książek przeczytałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak? Udało Ci się coś poczytać w kwietniu?
    Podobało Ci się "Za zamkniętymi drzwiami"? Ja byłam tą książką zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...