wtorek, 12 września 2017

256. Sierpniowe czytadełka

W sierpniu nie zaszalałam z książkami, ale "Lepszy rydz niż nic" i mogę dopisać sobie do tegorocznego spisu dwie pozycje. 
Tak dobrze mnie znasz A.J. Rich to dobrze napisany i ciekawy thriller psychologiczny. Wciąga od samego początku i nie rozczarowuje na koniec. Akcja opiera się na morderstwie narzeczonego bohaterki, którego poznała przez internet, a z takimi znajomościami jak wiemy bywa różnie. Musso jest dla mnie pewnikiem świetnej lektury. Tak więc Papierowa dziewczyna nie mogła mnie zawieść. Historia o pisarzu, który na swoim tarasie znajduję bohaterkę swojej powieści, którą sam wymyślił. Moment zaskoczenia i wyjaśnienia całej nierealności nie był już może jakiś spektakularny ale całość oceniam bardzo dobrze. 
We wrześniu nie czyta mi się za dobrze, więcej książek odrzuciłam po kilku stronach, ale liczę na to, że coś mi się uda skończyć.

9 komentarzy:

  1. dobrze że udało ci się coś przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Musso to także mój faworyt, czytałaś "Uratuj mnie" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie książki mnie zaciekawiły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mussa czytałam, tej drugiej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez książek nie umiem, co jest po prostu przypadłością.
    Musze się zainteresować zachwalanym Musso.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę się zapoznać z twórczością Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że czytasz:). Zapisuję tytuły. Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...